Projekt marketingového plánu společnosti BV Auto Zlín s.r.o. pro rok 2015

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kunc, Dalibor (Dissertant)
Other Authors: Tučková, Zuzana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 85 s.

Cover

LEADER 01358ntm a22003377u 4500
001 zp38954
041 |a cze 
100 1 |a Kunc, Dalibor  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingového plánu společnosti BV Auto Zlín s.r.o. pro rok 2015 
246 |a Marketing Plan Project of Company BV Auto Zlín s.r.o. for Year 2015 
260 |c 2015 
300 |a 85 s. 
500 |a Studijní obor: Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu 
500 |a Studijní obor: Enterprise Economics - Tourism Economics 
500 |a Ústav: Ústav podnikové ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingový plán 
653 |a marketingový mix 
653 |a komunikační mix 
653 |a segmentace zákazníků 
653 |a Marketing Plan 
653 |a Marketing Mix 
653 |a Promitional Mix 
653 |a Customer Segmentation 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Tučková, Zuzana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/33305  |y Plný text v Digitální knihovně UTB