Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Králová, Jitka (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 100 s., 4 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01318ntm a22003377u 4500
001 zp3881
041 |a cze 
100 1 |a Králová, Jitka  |4 dis 
245 1 0 |a Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov 
246 |a Introduction active telemarketing into the Client centre Prostějov 
260 |c 2006 
300 |a 100 s., 4 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036 
653 |a telemarketing 
653 |a call centrum 
653 |a prodej po telefonu 
653 |a kampaň 
653 |a telemarketing 
653 |a call centre 
653 |a telephone sales 
653 |a campaign 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2280  |y Plný text v Digitální knihovně UTB