Determinanty autoregulace učení dospělých v systému formálního vzdělávání

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gajdošíková, Hana (Dissertant)
Other Authors: Kalenda, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 60 s. (87 288 znaků)

Cover

LEADER 01884ntm a22005057u 4500
001 zp38755
041 |a cze 
100 1 |a Gajdošíková, Hana  |4 dis 
245 1 0 |a Determinanty autoregulace učení dospělých v systému formálního vzdělávání 
246 |a The Determinants of Self-Regulation of Adult Learning in the Formal Education System 
260 |c 2015 
300 |a 60 s. (87 288 znaků) 
500 |a Studijní obor: Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře 
500 |a Studijní obor: Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a autoregulace učení 
653 |a determinanty učení 
653 |a vzdělávání dospělých 
653 |a motivace 
653 |a formální vzdělávání 
653 |a sebeřízení 
653 |a sebepřijetí 
653 |a osvojování si učiva 
653 |a vnitřní faktory 
653 |a vnější faktory 
653 |a vnitřní bariéry 
653 |a self-regulated learning 
653 |a determinants of learning 
653 |a education of adults 
653 |a motivation 
653 |a formal education 
653 |a self-regulation 
653 |a self-acceptance 
653 |a embaracing of schoolwork 
653 |a inner factors 
653 |a outer factors 
653 |a inner barriers 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kalenda, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/33157  |y Plný text v Digitální knihovně UTB