The Role of eTrust in Online Shopping in the Czech Republic among University Students

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ustyanovič, Viktor (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 56 s. (87 469 znaků)

Cover

LEADER 01480ntm a22004097u 4500
001 zp38694
041 |a eng 
100 1 |a Ustyanovič, Viktor  |4 dis 
245 1 0 |a The Role of eTrust in Online Shopping in the Czech Republic among University Students 
246 |a The Role of eTrust in Online Shopping in the Czech Republic among University Students 
260 |c 2015 
300 |a 56 s. (87 469 znaků) 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a e-komerce 
653 |a elektronická důvěra 
653 |a důvěryhodnost 
653 |a internet 
653 |a B2C Marketing 
653 |a studenti univerzit 
653 |a e-shop 
653 |a e-commerce 
653 |a e-trust 
653 |a credibility 
653 |a internet 
653 |a B2C Marketing 
653 |a university students 
653 |a e-shop 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/33123  |y Plný text v Digitální knihovně UTB