Projekt marketingové komunikace společnosti Impromat za účelem zvýšení informovanosti koncových uživatelů

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hasík, Miroslav (Dissertant)
Other Authors: Vlčková, Ilona (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 99 s., 24 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01463ntm a22003617u 4500
001 zp3855
041 |a cze 
100 1 |a Hasík, Miroslav  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové komunikace společnosti Impromat za účelem zvýšení informovanosti koncových uživatelů 
246 |a Project of Marketing Communication of company Impromat in order to increase knowledge of end users 
260 |c 2006 
300 |a 99 s., 24 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2008 
653 |a marketingový mix 
653 |a komunikace 
653 |a koncový uživatel 
653 |a školení 
653 |a školící materiály 
653 |a marketing mix 
653 |a communication 
653 |a end user 
653 |a training 
653 |a training materials 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vlčková, Ilona  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/447  |y Plný text v Digitální knihovně UTB