Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Kroměřížska

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Grussová, Anna (Dissertant)
Other Authors: Schneider, Jaromír (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 116 s., 4 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01422ntm a22003857u 4500
001 zp3849
041 |a cze 
100 1 |a Grussová, Anna  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Kroměřížska 
246 |a The Tourism Marketing Strategy of Microregion Kroměřížsko 
260 |c 2006 
300 |a 116 s., 4 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2011 
653 |a cestovní ruch 
653 |a strategie 
653 |a mikroregion 
653 |a marketing 
653 |a Kroměřížsko 
653 |a Kroměříž 
653 |a tourism 
653 |a strategy 
653 |a microregion 
653 |a marketing 
653 |a Kroměřížsko 
653 |a Kromeriz 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Schneider, Jaromír  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2289  |y Plný text v Digitální knihovně UTB