Marketingová komunikace při zavádění nového produktu na trh v spoločnosti ETOP Trading a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Faktorová, Mariana (Dissertant)
Other Authors: Nižník, Roman (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 86s., 5 s. príloh.

Cover

LEADER 01537ntm a22003377u 4500
001 zp3836
041 |a cze 
100 1 |a Faktorová, Mariana  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová komunikace při zavádění nového produktu na trh v spoločnosti ETOP Trading a.s. 
246 |a Marketing communication about implementation of new product at the market in company ETOP Trading a.s. 
260 |c 2006 
300 |a 86s., 5 s. príloh. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036 
653 |a Marketingová komunikácia 
653 |a nástroje marketingovej komunikácie 
653 |a ciele marketingovej komunikácie 
653 |a proces tvorby marketingovej stratégie 
653 |a Marketing communication 
653 |a marketing communication implements 
653 |a targets of marketin communication 
653 |a process of marketing strategy creation 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Nižník, Roman  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1520  |y Plný text v Digitální knihovně UTB