Analýza konkurenčního postavení firmy Ludmila Kurfurstová Smíšené zboží na trhu maloobchodního prodeje potravin v České republice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kurfürstová, Táňa (Dissertant)
Other Authors: Dohnalová, Zuzana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 57 s.,2 s.příloh

Cover

LEADER 01552ntm a22004097u 4500
001 zp3833
041 |a cze 
100 1 |a Kurfürstová, Táňa  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza konkurenčního postavení firmy Ludmila Kurfurstová Smíšené zboží na trhu maloobchodního prodeje potravin v České republice 
246 |a The analysis of competitive position of little firm "Ludmila Kurfurstova General merchandise" in retail market in Czech Republic 
260 |c 2006 
300 |a 57 s.,2 s.příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav ekonomie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a maloobchod 
653 |a marketingový průzkum 
653 |a zákazník 
653 |a prodejna 
653 |a konkurence 
653 |a graf 
653 |a analýza 
653 |a retail trade 
653 |a marketing research 
653 |a customer 
653 |a shop 
653 |a competition 
653 |a graph 
653 |a analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Dohnalová, Zuzana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2129  |y Plný text v Digitální knihovně UTB