|
|
|
|
LEADER |
01690ntm a22004577u 4500 |
001 |
zp38221 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Kvaková, Michaela
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Autoregulace emocí u dětí a mládeže v diagnostických ústavech
|
246 |
|
|
|a Self-Regulation of Emotion in Children and Youth in Diagnostic Institutes
|
260 |
|
|
|c 2015
|
300 |
|
|
|a 95 s. (151 689 znaků).
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav pedagogických věd
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a Autoregulace
|
653 |
|
|
|a emoce
|
653 |
|
|
|a autoregulace emocí
|
653 |
|
|
|a kognitivně-emoční strategie regulace
|
653 |
|
|
|a vliv
|
653 |
|
|
|a sociální okolí
|
653 |
|
|
|a ústavní a ochranná výchova
|
653 |
|
|
|a diagnostický ústav
|
653 |
|
|
|a poruchy chování a emocí
|
653 |
|
|
|a Self-regulation
|
653 |
|
|
|a emotion
|
653 |
|
|
|a self-regulation of emotions
|
653 |
|
|
|a cognitive emotion regulation strategies
|
653 |
|
|
|a influence
|
653 |
|
|
|a social environment
|
653 |
|
|
|a institutional and protective education
|
653 |
|
|
|a diagnostic institution
|
653 |
|
|
|a emotional and behavioral disorders
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Hrbáčková, Karla
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/31768
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|