|
|
|
|
LEADER |
01742ntm a22004337u 4500 |
001 |
zp38195 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Piňos, Matěj
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a 1. Teoretická část:Obrazové řešení filmů Wese Andersona 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., kamera
|
246 |
|
|
|a 1. Theoratical Part: The Visual Concept of the Films of Wes Anderson 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. Length at least 20 minutes, cinematography
|
260 |
|
|
|c 2015
|
300 |
|
|
|a 46 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Audiovizuální tvorba - Kamera
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Audiovisual Arts - Film Photography
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ateliér Audiovize
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a Wes Anderson
|
653 |
|
|
|a Robert Yeoman
|
653 |
|
|
|a kameraman
|
653 |
|
|
|a symetrie
|
653 |
|
|
|a kompozice
|
653 |
|
|
|a barva
|
653 |
|
|
|a originalita
|
653 |
|
|
|a Grandhotel Budapešť
|
653 |
|
|
|a Wes Anderson
|
653 |
|
|
|a Robert Yeoman
|
653 |
|
|
|a director of photography
|
653 |
|
|
|a symmetry
|
653 |
|
|
|a composition
|
653 |
|
|
|a colour
|
653 |
|
|
|a originality
|
653 |
|
|
|a Grand Budapest Hotel
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Fandli, Juraj
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/31750
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|