Einfluß des Eventmarketings auf die Höherzahl, aufgezeigt am Beispiel des Radios Kiss Publikum

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hanáčková, Martina (Dissertant)
Other Authors: Simon, Gerhard (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: German
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 50 s.

Cover

LEADER 01358ntm a22003377u 4500
001 zp38039
041 |a ger 
100 1 |a Hanáčková, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Einfluß des Eventmarketings auf die Höherzahl, aufgezeigt am Beispiel des Radios Kiss Publikum 
246 |a Influence of Event Marketing on the Amount of Listeners Shown on the Example of the Radio Station KISS PUBLIKUM 
260 |c 2015 
300 |a 50 s. 
500 |a Studijní obor: Německý jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: German for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketing 
653 |a Event Marketing 
653 |a Event Marketingaktivitäten 
653 |a Kiss Publikum 
653 |a Marketing 
653 |a Event Marketing 
653 |a Event Marketing Action 
653 |a Kiss Publikum 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Simon, Gerhard  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/31645  |y Plný text v Digitální knihovně UTB