LEADER 01556ntm a22004097u 4500
001 zp3801
041 |a cze 
100 1 |a Calábková, Zdeňka  |4 dis 
245 1 0 |a Strategie rozvoje mikroregionu Bystřička 
246 |a The strategy of the development of the micro region Bystřička 
260 |c 2006 
300 |a 93 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a region 
653 |a regionální politika 
653 |a regionální marketing 
653 |a analýza současného stavu 
653 |a SWOT analýza 
653 |a strategie rozvoje mikroregionu 
653 |a projekty pro rozvoj území 
653 |a region 
653 |a regional politics 
653 |a regional marketing 
653 |a strategy of the planning and the development of the current situation 
653 |a SWOT analysis 
653 |a strategic development plan 
653 |a project of the development 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Schneider, Jaromír  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/745  |y Plný text v Digitální knihovně UTB