Projekt zavádění vybraných analýz marketingového auditu ve firmě Pilana Knives s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zmrzlík, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Voloch, Jaroslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 78s

Cover

LEADER 01537ntm a22003857u 4500
001 zp3794
041 |a cze 
100 1 |a Zmrzlík, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zavádění vybraných analýz marketingového auditu ve firmě Pilana Knives s.r.o. 
246 |a Implementation selected marketing analysis of marketing audit in Pilana Knives ltd 
260 |c 2006 
300 |a 78s 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2011 
653 |a Pilana Knives s.r.o. 
653 |a marketingový audit 
653 |a analýzy marketingového auditu 
653 |a situační analýza 
653 |a vnitřní vlivy 
653 |a vnější vlivy 
653 |a Pilana Knives s.r.o. 
653 |a marketing audit 
653 |a marketing audit analysis 
653 |a situation analyses 
653 |a internal influences 
653 |a external influences 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Voloch, Jaroslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/719  |y Plný text v Digitální knihovně UTB