Strategie otevření nové prodejny společnosti TN TRADE, spol. s r. o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zeťková, Dagmar (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 77 s., 4 s. tab. příloh

Cover

LEADER 01322ntm a22003377u 4500
001 zp3792
041 |a cze 
100 1 |a Zeťková, Dagmar  |4 dis 
245 1 0 |a Strategie otevření nové prodejny společnosti TN TRADE, spol. s r. o. 
246 |a The strategy of opening new shop of the company TN TRADE 
260 |c 2006 
300 |a 77 s., 4 s. tab. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2011 
653 |a maloobchod 
653 |a komunikační mix 
653 |a konkurence 
653 |a umístění porodejny 
653 |a retail 
653 |a communication mix 
653 |a competition 
653 |a placing the shop 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1957  |y Plný text v Digitální knihovně UTB