Projekt propagace při zavádění nové značky výrobku firmy GASTON, spol. s r.o. na trh ČR

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zapletalová, Šárka (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 91s

Cover

LEADER 01534ntm a22003617u 4500
001 zp3789
041 |a cze 
100 1 |a Zapletalová, Šárka  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt propagace při zavádění nové značky výrobku firmy GASTON, spol. s r.o. na trh ČR 
246 |a Project of marketing activities for new brand introduction of the product of GASTON Ltd. into Czech market 
260 |c 2006 
300 |a 91s 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2013 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a komunikační plán 
653 |a reklama v médiích 
653 |a marketingové strategie 
653 |a zavádění nové značky na trh 
653 |a marketing communication 
653 |a communication plan 
653 |a advertising in media 
653 |a marketing strategies 
653 |a new product introduction into the market 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/350  |y Plný text v Digitální knihovně UTB