Projekt zavádění internetového marketingu ve firmě Freestylesport.cz

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vaněk, Miloslav (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
SEO
Physical Description: 75 s., 12 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01623ntm a22004337u 4500
001 zp3781
041 |a cze 
100 1 |a Vaněk, Miloslav  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zavádění internetového marketingu ve firmě Freestylesport.cz 
246 |a Project of implementing of internet marketing in Freestylesport.cz 
260 |c 2006 
300 |a 75 s., 12 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2011 
653 |a internetový marketing 
653 |a analýza konkurence 
653 |a analýza návštěvnosti 
653 |a internetové řešení 
653 |a internetový obchod 
653 |a SEO 
653 |a bannerová reklama 
653 |a výměna odkazů 
653 |a internet marketing 
653 |a competition analysis 
653 |a visit rate analysis 
653 |a internet solutions 
653 |a internet shop 
653 |a SEO 
653 |a banner advertisement 
653 |a link exchange 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1726  |y Plný text v Digitální knihovně UTB