Projekt zavedení obchodní značky SiDoma INTERIER studio na slovenský trh

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Marinčáková, Simona (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 121 s. (210 202 znaků)

Cover

LEADER 01510ntm a22003857u 4500
001 zp37791
041 |a cze 
100 1 |a Marinčáková, Simona  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zavedení obchodní značky SiDoma INTERIER studio na slovenský trh 
246 |a The Project of Introducing the Brand of SiDoma INTERIER Studio on the Slovak Market 
260 |c 2016 
300 |a 121 s. (210 202 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Značka 
653 |a hodnota značky 
653 |a identita značky 
653 |a GE matica 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketingová komunikácia 
653 |a Brand 
653 |a Brand Equity 
653 |a Brand Identity 
653 |a GE Matrix 
653 |a SWOT analysis 
653 |a Marketing Communication 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/38798  |y Plný text v Digitální knihovně UTB