|
|
|
|
LEADER |
01577ntm a22004577u 4500 |
001 |
zp37778 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Zdražilová, Marta
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Krize středního věku z pohledu sociální pedagogiky
|
246 |
|
|
|a Midlife Crisis from the Point of View of Social Pedagogy
|
260 |
|
|
|c 2015
|
300 |
|
|
|a 53 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
500 |
|
|
|a Ústav: Institut mezioborových studií
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a Krize středního věku
|
653 |
|
|
|a střední věk
|
653 |
|
|
|a muži
|
653 |
|
|
|a ženy
|
653 |
|
|
|a rodinný a profesní život ve středním věku
|
653 |
|
|
|a možnosti řešení krize
|
653 |
|
|
|a C. G. Jung
|
653 |
|
|
|a A. Schopenhauer
|
653 |
|
|
|a narativní textová analýza
|
653 |
|
|
|a srovnání
|
653 |
|
|
|a Midlife crisis
|
653 |
|
|
|a midlife
|
653 |
|
|
|a family and professional life
|
653 |
|
|
|a possible solutions
|
653 |
|
|
|a C. G. Jung
|
653 |
|
|
|a A. Schopenhauer
|
653 |
|
|
|a narrative textual analysis
|
653 |
|
|
|a comparison
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Dolák, Antonín
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/31550
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|