|
|
|
|
LEADER |
01574ntm a22004577u 4500 |
001 |
zp37742 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Smrček, Karel
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Metody hodnocení žáků ve Waldorfské základní škole
|
246 |
|
|
|a Pupil Assessment Methods at Waldorf Elementary School
|
260 |
|
|
|c 2015
|
300 |
|
|
|a 76 s. (95 394 znaků)
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
500 |
|
|
|a Ústav: Institut mezioborových studií
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a alternativní
|
653 |
|
|
|a waldorfská pedagogika
|
653 |
|
|
|a slovní hodnocení
|
653 |
|
|
|a kvalitativní hodnocení
|
653 |
|
|
|a kvantitativní hodnocení
|
653 |
|
|
|a osobnost žáka
|
653 |
|
|
|a sebehodnocení
|
653 |
|
|
|a sebepojetí
|
653 |
|
|
|a známkování
|
653 |
|
|
|a Alternative
|
653 |
|
|
|a Waldorf pedagogy
|
653 |
|
|
|a school evaluation
|
653 |
|
|
|a qualitative evaluation
|
653 |
|
|
|a quantitative evaluation
|
653 |
|
|
|a pupil's personality
|
653 |
|
|
|a self-assessment
|
653 |
|
|
|a self-concept
|
653 |
|
|
|a marking
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Jůzlová, Hana
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/31521
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|