Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení prodejnosti džusů firmy LINEA NIVNICE, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Baumrukr, Milan (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 96 s., 2 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01515ntm a22003617u 4500
001 zp3767
041 |a cze 
100 1 |a Baumrukr, Milan  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení prodejnosti džusů firmy LINEA NIVNICE, a.s. 
246 |a Project of utilization a marketing implements for increasing the saleability of the fruit juice of the Linea Nivnice Inc. Company 
260 |c 2006 
300 |a 96 s., 2 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036 
653 |a marketingový mix 
653 |a analýza podniku 
653 |a výrobek 
653 |a marketingový postup 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketing mix 
653 |a analysis of a company 
653 |a product 
653 |a marketing process 
653 |a marketing communication 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1756  |y Plný text v Digitální knihovně UTB