Projekt zvýšení tržního podílu firmy Rochus s.r.o. na českém trhu využitím nástrojů marketingového mixu.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vaculíková, Romana (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 72 s., 4 s. příloh

Cover

LEADER 01632ntm a22004097u 4500
001 zp3746
041 |a cze 
100 1 |a Vaculíková, Romana  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvýšení tržního podílu firmy Rochus s.r.o. na českém trhu využitím nástrojů marketingového mixu. 
246 |a The project of an increment of a market share of firm Rochus Ltd. at domestic market by using tools of marketing mix 
260 |c 2006 
300 |a 72 s., 4 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2008 
653 |a marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a konkurence 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Porterův model pěti sil 
653 |a polotovar 
653 |a marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a competition 
653 |a marketing research 
653 |a SWOT analysis 
653 |a Porter's model of five forces 
653 |a ready to cook foods 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1435  |y Plný text v Digitální knihovně UTB