Průzkum trhu pro zavedení nového produktu firmy mmcité+, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vydrová, Monika (Dissertant)
Other Authors: Hegmon, Radek (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 55 s.

Cover

LEADER 01337ntm a22003617u 4500
001 zp37392
041 |a cze 
100 1 |a Vydrová, Monika  |4 dis 
245 1 0 |a Průzkum trhu pro zavedení nového produktu firmy mmcité+, a.s. 
246 |a Market Research for the Introduction of a New Product of the Company mmcité+, a.s. 
260 |c 2014 
300 |a 55 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingový mix 
653 |a PEST analýza 
653 |a Porterova analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a Marketing mix 
653 |a PEST analysis 
653 |a Porter analysis 
653 |a SWOT analysis 
653 |a Marketing research 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Hegmon, Radek  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30741  |y Plný text v Digitální knihovně UTB