Analýza věrnostního programu multikina Golden Apple Cinema, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Březíková, Markéta (Dissertant)
Other Authors: Gaja, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 80 s. (115 112 znaků)

Cover

LEADER 01459ntm a22004097u 4500
001 zp37295
041 |a cze 
100 1 |a Březíková, Markéta  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza věrnostního programu multikina Golden Apple Cinema, a.s. 
246 |a The Analysis of Loyalty Programme of Multicinema Golden Apple Cinema, a.s. 
260 |c 2014 
300 |a 80 s. (115 112 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Věrnostní program 
653 |a věrnostní klub 
653 |a věrnostní bonus 
653 |a věrnostní karty 
653 |a podpora prodeje 
653 |a konkurence 
653 |a zákazník 
653 |a Loyalty programme 
653 |a loyalty club 
653 |a loyalty bonus 
653 |a loyalty cards 
653 |a sales promotion 
653 |a competition 
653 |a customer 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Gaja, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30721  |y Plný text v Digitální knihovně UTB