|
|
|
|
LEADER |
01478ntm a22003377u 4500 |
001 |
zp37247 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Gíreth, Andrej
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Analýza nákupního chování zákazníků slevových portálů ve věkové kategorii 18-29 let v ČR a SR
|
246 |
|
|
|a Analysis of Customers' Behavior on Discount Shopping Portals in the Age Category of 18-29 in the Czech Republic and Slovakia
|
260 |
|
|
|c 2014
|
300 |
|
|
|a 74 s. (104 498)
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Management a ekonomika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav statistiky a kvantitativních metod
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a zľavové portály
|
653 |
|
|
|a internetový marketing
|
653 |
|
|
|a model spotrebiteľského správania
|
653 |
|
|
|a zľavy
|
653 |
|
|
|a discount portals
|
653 |
|
|
|a internet marketing
|
653 |
|
|
|a consumer behaviour model
|
653 |
|
|
|a discounts
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Jurásek, Martin
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/30699
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|