Environmentálne aspekty a ich možnosti pragmatického využitia v oblasti fashion marketingu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nagyová, Erika (Dissertant)
Other Authors: Banyar, Milan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Slovak
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 93 s.

Cover

LEADER 01572ntm a22004337u 4500
001 zp37196
041 |a slo 
100 1 |a Nagyová, Erika  |4 dis 
245 1 0 |a Environmentálne aspekty a ich možnosti pragmatického využitia v oblasti fashion marketingu 
246 |a Pragmatic Use of Environmental Aspects in the Field of Fashion Marketing 
260 |c 2014 
300 |a 93 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a fashion marketing 
653 |a environmentálny aspekt 
653 |a ekológia 
653 |a cieľová skupina 
653 |a WeWood 
653 |a drevené hodinky 
653 |a Porterov päťfaktorový model 
653 |a projekt 
653 |a fashion marketing 
653 |a environmental aspects 
653 |a ecology 
653 |a target group 
653 |a WeWood 
653 |a wooden watch 
653 |a Porter Five Factor Model 
653 |a project 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Banyar, Milan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30671  |y Plný text v Digitální knihovně UTB