Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě PEGA, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Schlezingerová, Andrea (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 74 s., 6 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01585ntm a22004097u 4500
001 zp3718
041 |a cze 
100 1 |a Schlezingerová, Andrea  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě PEGA, a.s. 
246 |a The project of marketing management improvement in PEGA, joint-stock company 
260 |c 2006 
300 |a 74 s., 6 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2036 
653 |a marketingové řízení 
653 |a marketingová koncepce 
653 |a marketingový mix 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Porterova analýza 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a textilní průmysl 
653 |a marketing management 
653 |a marketing conception 
653 |a marketing mix 
653 |a SWOT analysis 
653 |a Porter's analysis 
653 |a competitiveness 
653 |a textile industry 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1673  |y Plný text v Digitální knihovně UTB