Identifikace cílových skupin zákazníků areálu Na Koupališti a následná komunikace s nimi

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Žáková, Petra (Dissertant)
Other Authors: Vajdíková, Michaela (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 63 s.

Cover

LEADER 01370ntm a22003377u 4500
001 zp37153
041 |a cze 
100 1 |a Žáková, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Identifikace cílových skupin zákazníků areálu Na Koupališti a následná komunikace s nimi 
246 |a Identification of Target Customers of the Na Koupališti Compound and Proposal for Communication with the Customers 
260 |c 2014 
300 |a 63 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a cílová skupina zákazníků 
653 |a segmentace 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a target group of customers 
653 |a segmentation 
653 |a SWOT analysis 
653 |a marketing communication 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vajdíková, Michaela  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30647  |y Plný text v Digitální knihovně UTB