Plán marketingové komunikace společnosti instrumentum s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šenkýřová, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Solař Kopčilová, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 83 s. (130 204 znaků)

Cover

LEADER 01381ntm a22003617u 4500
001 zp37142
041 |a cze 
100 1 |a Šenkýřová, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Plán marketingové komunikace společnosti instrumentum s.r.o. 
246 |a Marketing Communications Plan of Company instrumentum s.r.o. 
260 |c 2014 
300 |a 83 s. (130 204 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a komunikační plán 
653 |a marketingové prostředí 
653 |a cílová skupina 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketing communication 
653 |a communication plan 
653 |a marketing environment 
653 |a target audience 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Solař Kopčilová, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/28732  |y Plný text v Digitální knihovně UTB