Zjištění možnosti vstupu pro fiktivní firmu na trh s fotografickými službami

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Robek, Gabriel (Dissertant)
Other Authors: Palich, Kristián (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 79 s. (119 020 znaků)

Cover

LEADER 01540ntm a22004097u 4500
001 zp37137
041 |a cze 
100 1 |a Robek, Gabriel  |4 dis 
245 1 0 |a Zjištění možnosti vstupu pro fiktivní firmu na trh s fotografickými službami 
246 |a Identification of a Possibility to Enter Photographic Services Market for a Fictional Company 
260 |c 2014 
300 |a 79 s. (119 020 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a PEST analýza 
653 |a marketingový mix 
653 |a odlišnosti služeb 
653 |a analýza konkurence 
653 |a analýza zákazníků 
653 |a tržní analýza 
653 |a Porterova analýza 
653 |a PEST Analysis 
653 |a Marketing Mix 
653 |a Services Differences 
653 |a Competition Analysis 
653 |a Analysis of Customers 
653 |a Market Analysis 
653 |a Porter's Analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Palich, Kristián  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30634  |y Plný text v Digitální knihovně UTB