Inbound a outbound marketing internetovej agentúry pre uplatnenie v praxi

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Urbanová, Kristína (Dissertant)
Other Authors: Poppe, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
SEO
PPC
Physical Description: 60 s.

Cover

LEADER 01494ntm a22004577u 4500
001 zp37101
041 |a cze 
100 1 |a Urbanová, Kristína  |4 dis 
245 1 0 |a Inbound a outbound marketing internetovej agentúry pre uplatnenie v praxi 
246 |a Inbound and Outbound Marketing in an Internet Agency for Application in Practice 
260 |c 2014 
300 |a 60 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a reklama 
653 |a inbound marketing 
653 |a outbound marketing 
653 |a dopyt 
653 |a zákazníci 
653 |a Internet 
653 |a SEO 
653 |a PPC 
653 |a marketing 
653 |a advertising 
653 |a inbound marketing 
653 |a outbound marketing 
653 |a demand 
653 |a customers 
653 |a Internet 
653 |a SEO 
653 |a PPC 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Poppe, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30607  |y Plný text v Digitální knihovně UTB