Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě Česká Zbrojovka

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Chovancová, Veronika (Dissertant)
Other Authors: Sedlačík, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 74 s.

Cover

LEADER 01519ntm a22004097u 4500
001 zp37097
041 |a cze 
100 1 |a Chovancová, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě Česká Zbrojovka 
246 |a New Trends in Marketing Communications and their Application in the Company Česká zbrojovka 
260 |c 2014 
300 |a 74 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Komunikační plán 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a analýza 
653 |a marketingový trend 
653 |a komunikační mix 
653 |a efektivita 
653 |a on-line marketing 
653 |a The communication plan 
653 |a marketing communications 
653 |a analysis 
653 |a marketing trend 
653 |a communication mix 
653 |a efficiency 
653 |a on-line marketing 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Sedlačík, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30603  |y Plný text v Digitální knihovně UTB