Komunikační plán firmy RAMAGE s.r.o. zaměřený na biorezonanční terapii

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Galová, Petra (Dissertant)
Other Authors Spisarová, Aneta (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2014
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description70 s. (87 746 znaků)

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp37087
041 |a cze 
100 1 |a Galová, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Komunikační plán firmy RAMAGE s.r.o. zaměřený na biorezonanční terapii 
246 |a The RAMAGE Company s.r.o. Communication Plan Focused on Bioresonance Therapy 
260 |c 2014 
300 |a 70 s. (87 746 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a komunikační plán 
653 |a nástroje komunikace 
653 |a swot analýza 
653 |a komunikační cíle 
653 |a cílový zákazník 
653 |a Marketing communication 
653 |a communication plan 
653 |a tools of communication 
653 |a swot analysis 
653 |a communication objectives 
653 |a target customer 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Spisarová, Aneta  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30593  |y Plný text v Digitální knihovně UTB