Návrh marketingové komunikace s vybranými skupinami zákazníků festivalu Fingers Up

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Drtilová, Nikola (Dissertant)
Other Authors: Novotná, Mária (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 59 s.

Cover

LEADER 01572ntm a22004217u 4500
001 zp37081
041 |a cze 
100 1 |a Drtilová, Nikola  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh marketingové komunikace s vybranými skupinami zákazníků festivalu Fingers Up 
246 |a Marketing Communication Proposal for Specific Groups of Customers at Fingers Up Festival 
260 |c 2014 
300 |a 59 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový mix 
653 |a integrovaná marketingová komunikace 
653 |a SWOT analýza 
653 |a segmentace zákazníků 
653 |a propagace 
653 |a analýza zákazníka 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing mix 
653 |a integrated marketing communication 
653 |a SWOT analysis 
653 |a customer segmentation 
653 |a customer 
653 |a analysis 
653 |a promotion 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Novotná, Mária  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30587  |y Plný text v Digitální knihovně UTB