Analýza marketingového mixu služeb OREA Hotelu Atrium Otrokovice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bršlíková, Andrea (Dissertant)
Other Authors: Bršlíková, Veronika (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 86 s.

Cover

LEADER 01277ntm a22003377u 4500
001 zp37075
041 |a cze 
100 1 |a Bršlíková, Andrea  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingového mixu služeb OREA Hotelu Atrium Otrokovice 
246 |a The Analysis of Marketing Mix of Services of OREA Hotel Atrium Otrokovice 
260 |c 2014 
300 |a 86 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Služba 
653 |a marketingový mix služeb 
653 |a SWOT analýza 
653 |a hotelový marketing 
653 |a Service 
653 |a marketing mix of service 
653 |a SWOT analysis 
653 |a hotel marketing 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Bršlíková, Veronika  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30582  |y Plný text v Digitální knihovně UTB