Návrh nových marketingových aktivit implementovaných do stávajícího systému sponzoringu sportovního utkání

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Blažková, Pavla (Dissertant)
Other Authors: Vorlová, Růžena (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 58 s. (75 145 znaků).

Cover

LEADER 01505ntm a22003857u 4500
001 zp37074
041 |a cze 
100 1 |a Blažková, Pavla  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh nových marketingových aktivit implementovaných do stávajícího systému sponzoringu sportovního utkání 
246 |a Presentation of New Marketing Activities Implemented Into the Current System of Sports Events Sponsorship 
260 |c 2014 
300 |a 58 s. (75 145 znaků). 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a sportovní marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a sponzoring 
653 |a menchandising 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a dotazník 
653 |a sports marketing 
653 |a marketing communications 
653 |a sponsoring 
653 |a merchandising 
653 |a marketing research 
653 |a questionnaire 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vorlová, Růžena  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30581  |y Plný text v Digitální knihovně UTB