Projekt stanovení konkurenční strategie firmy Rubena, a.s., oddělení klínových řemenů, na trhu západní Evropy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Obdržálek, Ladislav (Dissertant)
Other Authors: Šlampa, Viktor (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
trh
Physical Description: 78 s., 5 s. příloh

Cover

LEADER 01372ntm a22003377u 4500
001 zp3701
041 |a cze 
100 1 |a Obdržálek, Ladislav  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt stanovení konkurenční strategie firmy Rubena, a.s., oddělení klínových řemenů, na trhu západní Evropy 
246 |a Project of setting a competitive strategy in Rubena, a.s., V-belts department, for the market of Western Europe 
260 |c 2006 
300 |a 78 s., 5 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2013 
653 |a konkurence 
653 |a strategie 
653 |a projekt 
653 |a trh 
653 |a competition 
653 |a strategy 
653 |a project 
653 |a market 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Šlampa, Viktor  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2216  |y Plný text v Digitální knihovně UTB