Budování značky interaktivní agentury prostřednictvím sociálních sítí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Wehrenbergová, Lenka (Dissertant)
Other Authors: Horňák, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 93 s. (124 725 znaků)

Cover

LEADER 01468ntm a22004097u 4500
001 zp36999
041 |a cze 
100 1 |a Wehrenbergová, Lenka  |4 dis 
245 1 0 |a Budování značky interaktivní agentury prostřednictvím sociálních sítí 
246 |a Brand Building of an Interactive Agency through Social Networks 
260 |c 2014 
300 |a 93 s. (124 725 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a sociální sítě 
653 |a Facebook 
653 |a Google+ 
653 |a Twitter 
653 |a budování značky 
653 |a značka 
653 |a interaktivní agentura 
653 |a social networks 
653 |a Facebook 
653 |a Google+ 
653 |a Twitter 
653 |a brand building 
653 |a brand 
653 |a interactive agency 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Horňák, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30527  |y Plný text v Digitální knihovně UTB