Komunikační strategie firmy UAX s.r.o. k vybrané cílové skupině

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kuděla, Matěj (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 87 s. (117 613 znaků)

Cover

LEADER 01532ntm a22004097u 4500
001 zp36984
041 |a cze 
100 1 |a Kuděla, Matěj  |4 dis 
245 1 0 |a Komunikační strategie firmy UAX s.r.o. k vybrané cílové skupině 
246 |a Communication Strategy for the UAX Company Designed to Reach the Target Audience 
260 |c 2014 
300 |a 87 s. (117 613 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a komunikace 
653 |a komunikační strategie 
653 |a komunikační mix 
653 |a kvantitativní výzkum 
653 |a guerilla marketing 
653 |a UAX s.r.o 
653 |a marketing 
653 |a communication 
653 |a communiacation strategy 
653 |a promotional mix 
653 |a quanti-tative research 
653 |a guerrilla marketing 
653 |a UAX s.r.o 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30514  |y Plný text v Digitální knihovně UTB