Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu spotřebitele

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kalvach, Ondřej (Dissertant)
Other Authors: Vysekalová, Jitka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 91 s.

Cover

LEADER 01406ntm a22003737u 4500
001 zp36980
041 |a cze 
100 1 |a Kalvach, Ondřej  |4 dis 
245 1 0 |a Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu spotřebitele 
246 |a Psychological Mechanisms of the Consumer Decision-Making Process 
260 |c 2014 
300 |a 91 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Psychologické procesy 
653 |a osobnost 
653 |a emoce 
653 |a spotřebitel 
653 |a kupní rozhodovací proces 
653 |a komunikace 
653 |a Psychological processes 
653 |a personality 
653 |a emotions 
653 |a consumer purchase decision-making 
653 |a communication 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vysekalová, Jitka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30510  |y Plný text v Digitální knihovně UTB