Internetový marketing v hudebním vydavatelství a jeho vliv na Generaci Y

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Janků, Radek (Dissertant)
Other Authors: Bačuvčík, Radim (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 99 s.

Cover

LEADER 01374ntm a22003857u 4500
001 zp36976
041 |a cze 
100 1 |a Janků, Radek  |4 dis 
245 1 0 |a Internetový marketing v hudebním vydavatelství a jeho vliv na Generaci Y 
246 |a Online Marketing in a Music Publishing House and its Impact on Generation Y 
260 |c 2014 
300 |a 99 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketing 
653 |a propagace 
653 |a hudba 
653 |a vydavatelství 
653 |a Ty Nikdy Records 
653 |a online 
653 |a Marketing 
653 |a promotion 
653 |a music 
653 |a publishing 
653 |a Ty Nikdy Records 
653 |a online 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Bačuvčík, Radim  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30507  |y Plný text v Digitální knihovně UTB