Role značkových produktů na českém trhu - český spotřebitel a značka

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Churý, Jakub (Dissertant)
Other Authors: Vysekalová, Jitka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 97 s.

Cover

LEADER 01385ntm a22003737u 4500
001 zp36975
041 |a cze 
100 1 |a Churý, Jakub  |4 dis 
245 1 0 |a Role značkových produktů na českém trhu - český spotřebitel a značka 
246 |a The Importance of Branded Products on the Czech Market 
260 |c 2014 
300 |a 97 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a PODNIKOVÁ IDENTITA 
653 |a ZNAČKA 
653 |a HODNOTA ZNAČKY 
653 |a LOAJALITA KE ZNAČCE 
653 |a BRAND ASSET MANAGEMENT 
653 |a CORPORATE IDENTITY 
653 |a IMAGE 
653 |a BRANDING 
653 |a BRAND EQUITY 
653 |a BRAND LOYALTY 
653 |a BRAND ASSET MANAGEMENT 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vysekalová, Jitka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30506  |y Plný text v Digitální knihovně UTB