Augmentová realita - vliv AR aplikace IKEA na nákupní chování zákazníků

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mokrý, Václav (Dissertant)
Other Authors: Šula, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
AR
Physical Description: 72 s. (76 614 znaků)

Cover

LEADER 01428ntm a22003617u 4500
001 zp36896
041 |a cze 
100 1 |a Mokrý, Václav  |4 dis 
245 1 0 |a Augmentová realita - vliv AR aplikace IKEA na nákupní chování zákazníků 
246 |a Augmented Reality - Impact of the IKEA AR Application on Consumers' Shopping Behavior 
260 |c 2014 
300 |a 72 s. (76 614 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a augmentová realita 
653 |a AR 
653 |a mobilní marketing 
653 |a nákupní rozhodovací proces 
653 |a nákupní chování 
653 |a augmented reality 
653 |a AR 
653 |a mobile marketing 
653 |a shopping behavior 
653 |a shopping decision-making process 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šula, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30475  |y Plný text v Digitální knihovně UTB