Znalost zvolené značky u cílové skupiny vysokoškolských studentů

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hladká Maděryčová, Natálie (Dissertant)
Other Authors: Kocourek, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 59 s. (74 570 znaků)

Cover

LEADER 01385ntm a22003617u 4500
001 zp36877
041 |a cze 
100 1 |a Hladká Maděryčová, Natálie  |4 dis 
245 1 0 |a Znalost zvolené značky u cílové skupiny vysokoškolských studentů 
246 |a The Knowledge of a Selected Brand by a Selected Group of University Students 
260 |c 2014 
300 |a 59 s. (74 570 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a Kofola 
653 |a Coca-Cola 
653 |a reklamní kampaně 
653 |a značka 
653 |a Marketing communication 
653 |a Kofola 
653 |a Coca-Cola 
653 |a advertising campaigns 
653 |a brand 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kocourek, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30456  |y Plný text v Digitální knihovně UTB