Marketingová komunikace kulturních center v Jihomoravském kraji

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Grauová, Lenka (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 61 s. (86 704 znaků)

Cover

LEADER 01379ntm a22003617u 4500
001 zp36873
041 |a cze 
100 1 |a Grauová, Lenka  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová komunikace kulturních center v Jihomoravském kraji 
246 |a Marketing Communication of Cultural Centers in the South Moravian Region 
260 |c 2014 
300 |a 61 s. (86 704 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a art management 
653 |a kultura 
653 |a neziskové organizace 
653 |a analýza 
653 |a marketing communication 
653 |a art management 
653 |a kultura 
653 |a nonprofit sector 
653 |a analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30452  |y Plný text v Digitální knihovně UTB