Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu v osobním prodeji

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šůstek, Martin (Dissertant)
Other Authors: Vysekalová, Jitka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 121 s. (188 913 znaků)

Cover

LEADER 01355ntm a22003377u 4500
001 zp36842
041 |a cze 
100 1 |a Šůstek, Martin  |4 dis 
245 1 0 |a Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu v osobním prodeji 
246 |a Psychological Mechanisms of the Decision-making Process in Personal Selling 
260 |c 2014 
300 |a 121 s. (188 913 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a osobnost 
653 |a rozhodování zákazníka 
653 |a osobní prodej 
653 |a obchodní jednání 
653 |a personality 
653 |a customer's decision making 
653 |a personal selling 
653 |a commercial dealing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vysekalová, Jitka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30430  |y Plný text v Digitální knihovně UTB