Implementace utility marketing inovační jednotky do prostředí mezinárodní reklamní agentury Leo Burnett

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pavlečka, Václav (Dissertant)
Other Authors: Šula, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 84, 107 422 characters

Cover

LEADER 01649ntm a22004337u 4500
001 zp36830
041 |a cze 
100 1 |a Pavlečka, Václav  |4 dis 
245 1 0 |a Implementace utility marketing inovační jednotky do prostředí mezinárodní reklamní agentury Leo Burnett 
246 |a Implementation of the Innovation Unit Marketing Utility in the Environment of the Leo Burnett International Marketing Communication Agency 
260 |c 2014 
300 |a 84, 107 422 characters 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Utility Marketing 
653 |a inovace 
653 |a Corporate Enterpreneurship 
653 |a joint-ventures 
653 |a start-up 
653 |a HumanKind 
653 |a Farmhouse 
653 |a Leo Burnett 
653 |a Utility Marketing 
653 |a Innovation 
653 |a Corporate Enterpreneurship 
653 |a Joint-ventures 
653 |a Start-up 
653 |a HumanKind 
653 |a Farmhouse 
653 |a Leo Burnett 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Šula, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30420  |y Plný text v Digitální knihovně UTB