Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Janovská, Dana (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 98 s., 37 s. (126 247 znaků)

Cover

LEADER 01524ntm a22003857u 4500
001 zp36814
041 |a cze 
100 1 |a Janovská, Dana  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy 
246 |a Effect of Individual Forms of Internal PR on Corporate Culture, Attitudes and Values of the Employees of a Company 
260 |c 2014 
300 |a 98 s., 37 s. (126 247 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a interní komunikace 
653 |a firemní cíle 
653 |a firemní kultura 
653 |a motivace 
653 |a analýza 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a internal communication 
653 |a corporate goals 
653 |a corporate culture 
653 |a motivation 
653 |a ananlysis 
653 |a marketing research 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30405  |y Plný text v Digitální knihovně UTB