Komunikační strategie CARITAS - Vyšší odborné školy sociální Olomouc

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bělocká, Eva (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 79 s. (95 528 znaků)

Cover

LEADER 01366ntm a22003377u 4500
001 zp36799
041 |a cze 
100 1 |a Bělocká, Eva  |4 dis 
245 1 0 |a Komunikační strategie CARITAS - Vyšší odborné školy sociální Olomouc 
246 |a Communication Strategy of CARITAS - College of Social Work Olomouc 
260 |c 2014 
300 |a 79 s. (95 528 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a terciární vzdělávání 
653 |a vyšší odborná škola 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a mar-ketingová strategie 
653 |a higher education 
653 |a college 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing strategy 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30396  |y Plný text v Digitální knihovně UTB