Postoj zákazníků ke slevovým programům a jejich vhodné použití pro Navečer.cz

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pospíšil, Jan (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 68s. 88964

Cover

LEADER 01598ntm a22004337u 4500
001 zp36783
041 |a cze 
100 1 |a Pospíšil, Jan  |4 dis 
245 1 0 |a Postoj zákazníků ke slevovým programům a jejich vhodné použití pro Navečer.cz 
246 |a Attitude of Customers to Discount Programmes and their Suitable Use at Navečer.cz 
260 |c 2014 
300 |a 68s. 88964 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketing 
653 |a cena 
653 |a slevové programy 
653 |a slevové portály 
653 |a nákupní chování zákazníka 
653 |a spotřebitelské chování 
653 |a ovlivnění 
653 |a motivace cenou 
653 |a Marketing 
653 |a price 
653 |a discount programs 
653 |a discount portals 
653 |a customer buying behavior 
653 |a consumer behavior 
653 |a affection 
653 |a motivation price 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30382  |y Plný text v Digitální knihovně UTB