Specifikace a účinnost vizuálních prostředků v místě prodeje

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mikulenková, Martina (Dissertant)
Other Authors: Kocourek, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 69 s.

Cover

LEADER 01327ntm a22003377u 4500
001 zp36779
041 |a cze 
100 1 |a Mikulenková, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Specifikace a účinnost vizuálních prostředků v místě prodeje 
246 |a Specification and Effectiveness of Visual Elements at a Point of Sale 
260 |c 2014 
300 |a 69 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a POP/POS materiály 
653 |a shopper marketing 
653 |a in-store komunikace 
653 |a podpora prodeje 
653 |a POP/POS materials 
653 |a shopper marketing 
653 |a in-store communication 
653 |a sales promotion 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kocourek, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30379  |y Plný text v Digitální knihovně UTB